Z przyjemnością informujemy, że w Rankingu Firm Szkoleniowych zajęliśmy pierwsze miejsce w kategorii „wyjazdy integracyjne”. Dziękujemy Państwu – naszym Klientom.
Od piętnastu lat realizujemy spotkania dla zespołów liczących od 5 do 500 osób. Zrealizowaliśmy największą grę szkoleniową w Polsce – dla 450 pracowników Polfy Warszawa.
Przygotowujemy spotkania łączące aktywną zabawę ruchową, z inspirowaniem zespołowości, komunikacji i motywowaniem do wspólnego celu firmy. Nasze aktywności prowadzimy w plenerze lub w salach konferencyjnych (np. zimą albo w razie nieprzewidzianego deszczu).
Wyjazdy integracyjne – organizacja
Udane spotkanie to nie tylko kwestia oryginalnego, niebanalnego programu, albo doświadczonego trenera. Wiele zależy od organizacji. Dlatego, poza indywidualnie dopasowanym programem Państwa wyjazdu, nasi trenerzy:
- zaproponują optymalnie dobrany hotel (a po jego akceptacji przez Państwa mogą przejąć na siebie kwestie rezerwacji, menu, zaliczek, itp.)
- na życzenie zorganizują transport, wieczorne atrakcje, itp.
- pokierują wszystkimi przygotowaniami, nie zapominając o nawet tak drobnych szczegółach jak podział uczestników w pokojach czy zaproszenie z listą wymaganych ubrań (np do zajęć plenerowych)
- poprowadzą cały wyjazd – od chwili przybycia grupy na miejsce, aż do jej bezpiecznego powrotu do domu
Wyjazdy, które łączą a nie dzielą
Nasze wyjazdy integracyjne oparte są na indywidualnie projektowanych scenariuszah – dopasowanych do Państwa oczekiwań. Jednak wszystkie nasze projekty łącza trzy cechy:
- spotkania oparte są na współpracy a nie rywalizacji. Co prawda uczestnicy rywalizują – ale o wspólny cel i wspólną nagrodę, a nie przeciwko sobie nawzajem
- program jest spójnym scenariuszem tworzącym mocny kręgosłup całego spotkania. Nie jest to luźną zbitka oderwanych od siebie ćwiczeń, gier lub zabaw
- struktura gier, liczba trenerów i intensywność zadań sprawia, że nikt nie stoi z boku, nie nudzi się lub nie czeka na swoją kolejkę. Wszyscy są zaangażowani w grę przez całe spotkanie.
Bezpieczeństwo, doświadczenie, jakość
Spotkania dla firm i ich pracowników realizujemy od ponad piętnastu lat. Nieprzerwanie tworzymy też branżowe standardy w tej dziedzinie. Szef Training Projects jest prezesem Polskiego Stowarzyszenie Trenerów Outdoor, które nadaje certyfikacje trenerom prowadzącym m.in. szkolenia team building. Napisaliśmy jedyny polski podręcznik z tej dziedziny („Budowanie zespołu”, Onepress 2003). Wszystkie dotychczasowe projekty oparliśmy o sprawdzone na świecie modele, ale jednocześnie stworzyliśmy dziewięć autorskich scenariuszy team building i blisko 100 własnych gier szkoleniowych.
Udane imprezy to rzecz jasna bezpieczeństwo. W szkoleniach realizowanych przez Training Projects nikt nigdy nie uległ wypadkowi (nawet w zajęciach ekstremalnych, typu wspinaczka, pływanie tratwami własnej konstrukcji, kajaki górskie, fabuły militarne i kryminalne, grotołastwo). Rzecz jasna zdarzają się zranienia czy siniaki – wg. naszej statystyki, takim urazom ulegają 2 na 1000 osób na naszych wyjazdach.
Realizacja konkretnych celów HR
Nasze wyjazdy integracyjne to świetna zabawa dla uczestników, ale nie tylko. Wspólnie z Państwem zaprojektujemy scenariusz, który pozwoli zrealizować postawiony przez Państwa cel, np.:
- Poprawa współpracy pomiędzy zespołami w firmie. Jeśli na co dzień handlowcy są skłóceni z księgowymi – tu możemy ich zebrać w jednej grupie i dać zadanie wymagające współpracy. By je wykonać, będą musieli przełamać wzajemne uprzedzenia.
- Poprawa komunikacji między działami. Dzieląc uczestników na podgrupy, przemieszamy ich pomiędzy działami. Finansista będzie więc w jedne podgrupie z marketingowcem i kadrowcem. Każdy z nich pozna osoby z innych działów. A wiadomo, że im lepiej będą się znali ludzie z rożnych zespołów, tym lepsza będzie między tymi zespołami komunikacja.
- Poziom energii i motywacji w całej firmie. Wyjazdy outdoor znakomicie podnoszą morale załogi: ludzie mają szanse zaobserwować, że potrafią sobie poradzić z wyzwaniami, że pracują z ciekawymi współpracownikami, że firma dba o swoich ludzi i inwestuje w nich.
- Wewnętrzna promocja kultury organizacyjnej, misji i wizji firmy. Często, poprzez odpowiedni scenariusz zajęć i dobór ćwiczeń, zarząd stara się pokazać, jakie zachowania premiuje (np. kreatywne podejście do zadań). Albo jednoczy załogę wokół wspólnej misji (która w postaci mądrze zbudowanej analogii i przenośni przedstawiona jest w zadaniu outdoor).
- Integracja wokół zmian. Np. podbudowanie morale ludzi przed zaprezentowaniem im trudnej zmiany, albo integracja i podniesienie poziomu energii załogi po przejściu firmy przez trudny okres.
- Integracja po fuzji i przejęciu. Np. integracja dwóch zespołów handlowych, które – choć wcześniej ostro konkurowały – teraz muszą wyzbyć się uprzedzeń i płynnie współpracować.
Na dobry początek: upominek książkowy
Nasza książka „Budowanie kultury innowacyjności” to 300 stron narzędzi i studiów przypadku dla szefów HR i szkoleń. Prześlemy ją Państwu razem z ofertą, by pokazać nasze doświadczenia w organizacji gier i spotkań integracyjnych – na przykładach realnych projektów zrealizowanych dla naszych klientów.