Z przyjemnością informujemy, że w Rankingu Firm Szkoleniowych zajęliśmy pierwsze miejsce w kategorii „wyjazdy integracyjne”. Dziękujemy Państwu – naszym Klientom.

Od piętnastu lat realizujemy spotkania dla zespołów liczących od 5 do 500 osób. Zrealizowaliśmy największą grę szkoleniową w Polsce – dla 450 pracowników Polfy Warszawa.

Przygotowujemy spotkania łączące aktywną zabawę ruchową, z inspirowaniem zespołowości, komunikacji i motywowaniem do wspólnego celu firmy. Nasze aktywności prowadzimy w plenerze lub w salach konferencyjnych (np. zimą albo w razie nieprzewidzianego deszczu).

Wyjazdy integracyjne – organizacja

Udane spotkanie to nie tylko kwestia oryginalnego, niebanalnego programu, albo doświadczonego trenera. Wiele zależy od organizacji. Dlatego, poza indywidualnie dopasowanym programem Państwa wyjazdu, nasi trenerzy:

  • zaproponują optymalnie dobrany hotel (a po jego akceptacji przez Państwa mogą przejąć na siebie kwestie rezerwacji, menu, zaliczek, itp.)
  • na życzenie zorganizują transport, wieczorne atrakcje, itp.
  • pokierują wszystkimi przygotowaniami, nie zapominając o nawet tak drobnych szczegółach jak podział uczestników w pokojach czy zaproszenie z listą wymaganych ubrań (np do zajęć plenerowych)
  • poprowadzą cały wyjazd – od chwili przybycia grupy na miejsce, aż do jej bezpiecznego powrotu do domu

Wyjazdy, które łączą a nie dzielą

Nasze wyjazdy integracyjne oparte są na indywidualnie projektowanych scenariuszah – dopasowanych do Państwa oczekiwań. Jednak wszystkie nasze projekty łącza trzy cechy:

  1. spotkania oparte są na współpracy a nie rywalizacji. Co prawda uczestnicy rywalizują – ale o wspólny cel i wspólną nagrodę, a nie przeciwko sobie nawzajem
  2. program jest spójnym scenariuszem tworzącym mocny kręgosłup całego spotkania. Nie jest to luźną zbitka oderwanych od siebie ćwiczeń, gier lub zabaw
  3. struktura gier, liczba trenerów i intensywność zadań sprawia, że nikt nie stoi z boku, nie nudzi się lub nie czeka na swoją kolejkę. Wszyscy są zaangażowani w grę przez całe spotkanie.

Bezpieczeństwo, doświadczenie, jakość

Spotkania dla firm i ich pracowników realizujemy od ponad piętnastu lat. Nieprzerwanie tworzymy też branżowe standardy w tej dziedzinie. Szef Training Projects jest prezesem Polskiego Stowarzyszenie Trenerów Outdoor, które nadaje certyfikacje trenerom prowadzącym m.in. szkolenia team building. Napisaliśmy jedyny polski podręcznik z tej dziedziny („Budowanie zespołu”, Onepress 2003). Wszystkie dotychczasowe projekty oparliśmy o sprawdzone na świecie modele, ale jednocześnie stworzyliśmy dziewięć autorskich scenariuszy team building i blisko 100 własnych gier szkoleniowych.

Udane imprezy to rzecz jasna bezpieczeństwo. W szkoleniach realizowanych przez Training Projects nikt nigdy nie uległ wypadkowi (nawet w zajęciach ekstremalnych, typu wspinaczka, pływanie tratwami własnej konstrukcji, kajaki górskie, fabuły militarne i kryminalne, grotołastwo). Rzecz jasna zdarzają się zranienia czy siniaki – wg. naszej statystyki, takim urazom ulegają 2 na 1000 osób na naszych wyjazdach.

Realizacja konkretnych celów HR

Nasze wyjazdy integracyjne to świetna zabawa dla uczestników, ale nie tylko. Wspólnie z Państwem zaprojektujemy scenariusz, który pozwoli zrealizować postawiony przez Państwa cel, np.:

  1. Poprawa współpracy pomiędzy zespołami w firmie. Jeśli na co dzień handlowcy są skłóceni z księgowymi – tu możemy ich zebrać w jednej grupie i dać zadanie wymagające współpracy. By je wykonać, będą musieli przełamać wzajemne uprzedzenia.
  2. Poprawa komunikacji między działami. Dzieląc uczestników na podgrupy, przemieszamy ich pomiędzy działami. Finansista będzie więc w jedne podgrupie z marketingowcem i kadrowcem. Każdy z nich pozna osoby z innych działów. A wiadomo, że im lepiej będą się znali ludzie z rożnych zespołów, tym lepsza będzie między tymi zespołami komunikacja.
  3. Poziom energii i motywacji w całej firmie. Wyjazdy outdoor znakomicie podnoszą morale załogi: ludzie mają szanse zaobserwować, że potrafią sobie poradzić z wyzwaniami, że pracują z ciekawymi współpracownikami, że firma dba o swoich ludzi i inwestuje w nich.
  4. Wewnętrzna promocja kultury organizacyjnej, misji i wizji firmy. Często, poprzez odpowiedni scenariusz zajęć i dobór ćwiczeń, zarząd stara się pokazać, jakie zachowania premiuje (np. kreatywne podejście do zadań). Albo jednoczy załogę wokół wspólnej misji (która w postaci mądrze zbudowanej analogii i przenośni przedstawiona jest w zadaniu outdoor).
  5. Integracja wokół zmian. Np. podbudowanie morale ludzi przed zaprezentowaniem im trudnej zmiany, albo integracja i podniesienie poziomu energii załogi po przejściu firmy przez trudny okres.
  6. Integracja po fuzji i przejęciu. Np. integracja dwóch zespołów handlowych, które – choć wcześniej ostro konkurowały – teraz muszą wyzbyć się uprzedzeń i płynnie współpracować.

Na dobry początek: upominek książkowy

Nasza książka „Budowanie kultury innowacyjności” to 300 stron narzędzi i studiów przypadku dla szefów HR i szkoleń. Prześlemy ją Państwu razem z ofertą, by pokazać nasze doświadczenia w organizacji gier i spotkań integracyjnych – na przykładach realnych projektów zrealizowanych dla naszych klientów.

4.9/5 - (113 votes)