Psychologia sprzedaży, Zwiększ swoją sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek wydawało się to możliwe, Brian Tracy

Sprzedawca to frustrujący zawód. Niestety, Państwa poczucie własnej wartości ponosi ciężar nieuniknionego odrzucenia, które towarzyszy procesowi sprzedaży. Popularny trener sprzedaży i autor Brian Tracy analizuje niektóre z podstawowych zasad psychologii procesu kupna i sprzedaży. Wyjaśnia, w jaki sposób postrzeganie samego siebie wpływa na wyniki sprzedaży i oferuje porady, jak poprawić …

Zabić sprzedaż, 10 fatalnych błędów popełnianych przez handlowców i jak ich unikać, Todd Duncan

Zamiast pisać książkę o tym, jak sprzedawać, guru sprzedaży Todd Duncan obrał nieco inną drogę i napisał książkę o tym, czego nie należy robić. Przedstawia on 10 najczęstszych fatalnych błędów, które sprzedawcy popełniają codziennie w każdej firmie. Te często przeoczane błędy w podejściu i strategii mogą przegonić sprzedaż, a w …

Wyjątkowa sprzedaż, Jak najlepsi łączą się i wygrywają w sprzedaży o wysoką stawkę, Jeff Thull

Każdy guru sprzedaży w kurtce książkowej dyskredytuje „tradycyjne” metody sprzedaży, aby promować swoje rewolucyjne podejście, i Jeff Thull nie jest tu wyjątkiem. Jeff Thull jest tu wyjątkiem. Jednak Thull dodaje treść do swoich twierdzeń, ponieważ bada arenę złożonej sprzedaży i popiera swoją czterostopniową sekwencję sprzedaży: „Odkryj, zdiagnozuj, zaprojektuj i dostarcz”. …

Sprzedaż oparta na zaufaniu, Wykorzystanie koncentracji na kliencie i współpracy do budowania długotrwałych relacji, Charles H. Green

Wielu ekspertów w dziedzinie sprzedaży zaleca rozwijanie relacji z klientami, a nie koncentrowanie się na pojedynczych transakcjach. Charles H. Green zachęca Państwa do zdobywania i pielęgnowania zaufania swoich klientów, co oznacza przedkładanie ich potrzeb nad swoje. Obiecuje on, że relacje oparte na zaufaniu przyniosą Państwu w dłuższej perspektywie większe dochody, …

Kieszonkowy poradnik sprzedaży doskonałości, Gerhard Gschwandtner

W tej kompilacji esejów Gerhard Gschwandtner odkrywa klejnoty mądrości na temat tajemnic osobistej i zawodowej doskonałości. Wydawca popularnego magazynu o sprzedaży „Selling Power” zebrał najbardziej przekonujące rady od czołowych światowych ekspertów w dziedzinie sprzedaży, takich jak Zig Ziglar, Michael Dell, Donald Trump i Mary Kay Ash. Niektóre rozdziały koncentrują się …

Plan marketingowy Streetwise, Opracowanie kompleksowego planu sprzedaży i marketingu dla Państwa firmy, usługi lub produktu, Don Debelak

W jednej, dobrze zorganizowanej książce, weteran branży Don Debelak odpowiada na wszystkie Państwa pytania dotyczące tworzenia planu marketingowego. A jeśli jest Pan właścicielem małej firmy, proszę nie odrzucać jego książki, ponieważ zakłada Pan, że jego pomysły będą zbyt kosztowne – on czuje Pana ból. Jego rady są wyrafinowane, a jednocześnie …

Sprzedaż to sprawa każdego człowieka, Co trzeba zrobić, aby stworzyć wspaniałego sprzedawcę, Steve Johnson i Adam Shaivitz

Istnieje ogromna różnica między byciem świetnym sprzedawcą a stworzeniem go. A bycie dobrym sprzedawcą nie oznacza, że ma Pan umiejętności lub wiedzę, aby trenować lub tworzyć kolejnych dobrych sprzedawców. Ta książka pomoże Panu przeciwstawić się zasadzie Petera, ucząc Pana, jak trenować zespół sprzedaży, aby osiągnąć wielkość. Steve Johnson i Adam …

Nie chodzi o to, gdzie zaczynasz, ale o to, gdzie kończysz, Sekrety sukcesu najlepszego członka niezależnych sił sprzedaży Mary Kay, Gillian Hennessy-Ortega

Niech różowe Cadillaki zapoczątkują Państwa karierę w sprzedaży. Kiedy sprzedawcy kosmetyków Mary Kay odnoszą sukces, odjeżdżają dużym różowym samochodem. Dyrektor wykonawczy Mary Kay, Gillian Hennessy-Ortega, jedna z takich kierowców, oferuje wskazówki dotyczące wyznaczania celów, rozwoju klientów i rozwoju osobistego w znakomitym podręczniku kariery z wnikliwą mieszanką porad i przykładów. Książka …

Techniki sprzedaży przez e-mail, (które naprawdę działają!), Stephan Schiffman

Oczywiście, poczta elektroniczna zmieniła sposób pracy i komunikacji. Oprócz walki o uwagę czytelnika, sprzedawcy muszą mieć nadzieję, że ich wiadomości e-mail dotrą do właściwych skrzynek pocztowych, ominą filtry śmieci i spamu oraz przyciągną odbiorców. Stephan Schiffman dzieli się zdroworozsądkowymi radami dotyczącymi wykorzystania poczty elektronicznej jako części procesu sprzedaży, a nie …

Zaawansowane strategie sprzedaży, Sprawdzony system pomysłów, metod i technik sprzedaży wykorzystywanych przez najlepszych handlowców na całym świecie, Brian Tracy

Brian Tracy przedstawia przejrzysty, łatwy w użyciu podręcznik dla handlowców. Pisze w bardzo zdroworozsądkowym stylu, obiektywnie opisując, co działa w sprzedaży, a co nie. Tracy ułatwia Państwu rozpoznanie błędów w Państwa strategiach sprzedaży, ale nie pozostawia poczucia, że to Państwo sami są sobie winni. Tracy przyznaje, że można odnieść sukces …