Jumanji project – symulacja strategiczna na spotkania team building

W poprzedni weekend organizowaliśmy dla grupy osób z działu finansów nietypowe spotkanie – event team building. Jego głównym modułem stała się ta symulacja: Jumanji project Jumanji to dziewiętnastowieczna przygodowa gra planszowa. Plansza reprezentuje las, przez który jak najszybciej musi się przedostać dwudziestoosobowa drużyna. W każdej kolejce podróżnicy rzucają kostką, a …

Opowiedz swoją historię innowacyjności i wygraj szkolenie

W Twojej firmie w ciekawy sposób wspieracie innowacyjność? Opowiedz o tym w naszej książce „Budowanie kultury innowacyjności” a otrzymasz w rewanżu 1 dzień szkolenia zamkniętego dla swoich pracowników – gratis. Nasi trenerzy, Rafał Szczepanik, Andrzej Niemczyk i Iwona Piga, przygotowują obecnie książkę „Budowanie kultury innowacyjności”.  Chcemy w niej opisać polskie …

Czternaście fundamentów motywowania przedstawicieli handlowych

Tak nazwany został raport z tegorocznego badania opinii i oczekiwań pracowników działów sprzedaży polskich spółek i korporacji. Kwestionariusz zrealizowała agencja szkoleniowa Training Projects. Podsumowanie badania zaprezentowano pod koniec lutego 2016r. – Zrealizowaliśmy kwestionariusz wśród ponad dziewięciuset sprzedawców – relacjonuje Gerard Sigmundzik, szef projektu i zarazem moderator na szkoleniach ze sprzedaży. …

Rekordowa gra szkoleniowa

450 uczestników, 25 współpracujących grup szkoleniowych, 35 trenerów… Jeśli zastanawiają się Państwo, czy potrafimy organizować wyjazdy dla dużych grup – zapraszamy do opisu gry, jaką zorganizowaliśmy dla 450 pracowników Polfy Warszawa. Była to prawdopodobnie największa polska gra szkoleniowa. „Prawdopodobnie” – bo jedynym znanym punktem odniesienia jest rekord Guinessa: w 2015r. …

Funpage

Jeśli podoba Ci się nasza strona internetowa, albo programy naszych szkoleń, zajrzyj na nasz FunPage na Facebooku i klinkij Lubię to, albo zaloguj się do swojego konta w Google + i zarekomenduj nas.

Bezpłatna gra dla uczcniów i szkół

Oddajemy do bezpłatnej dyspozycji uczniów, szkół, uczelni i rodziców grę ekonomiczną dla nastolatków i studentów uczących się przedsiębiorczości. Powstała ona na użytek naszych szkoleń i była wielokrotnie wykorzystywana, by w interaktywny, emocjonujący, zabawowy i przyjazny sposób uczyć młodzież takich pojęć jak własna firma, rynek, zysk, konkurencja, przychody i koszty. Okazała się niezwykle skutecznym …