nie do przyjęcia, Lepszy sposób na sprzedawanie, przewodzenie i wywieranie wpływu, Tom Stanfill

W dzisiejszej bardzo spolaryzowanej kulturze, w której ludzie identyfikują się przede wszystkim z własnymi plemionami, tradycyjne podejście do sprzedaży B2B okazuje się być poważnie wadliwe. Ekspert w dziedzinie zaangażowania w sprzedaż Tom Stanfill ma alternatywę: innowacyjne podejście do zaangażowania w sprzedaż, które on i jego koledzy z ASLAN Training opracowali …

Szansa na 300 miliardów dolarów: Obsługa wschodzącego czarnego konsumenta amerykańskiego, Istnieje duży rynek do odkrycia, jeżeli firmy będą zaspokajać rzeczywiste potrzeby czarnych konsumentów., Michael Chui, Sajal Kohli, Brian Gregg i Shelley Stewart III

McKinsey Quarterly bada niewykorzystany potencjał rynkowy czarnych konsumentów w tym ciężkim statystycznie raporcie autorstwa Michaela Chui, Sajal Kohli, Briana Gregga i Shelley Stewart III. Czarnym społecznościom często brakuje podstawowych usług, takich jak banki, placówki służby zdrowia, sklepy ze zdrową żywnością, dostęp do Internetu i godne warunki mieszkaniowe. Chociaż czarnoskórzy klienci …

Holistyczny przewodnik po Cold-Callingu, Przewodnik krok po kroku, który pomoże Państwu stworzyć nowe możliwości biznesowe (The Vocal Bureau – Co mówić, jak mówić i komu mówić), Simone Laraway

Dla wielu handlowców zimne rozmowy telefoniczne są działaniem na linie bez siatki, ale Simone Laraway rozkoszuje się tym. Ta konsultantka i trenerka wystąpień dostarcza siatkę i drążek balansujący, którego potrzebują handlowcy, aby jak najlepiej wykorzystać zimne rozmowy, często niewdzięczny sposób poszukiwania i zawsze wyzwanie wokalne. Aby przygotować Państwa i Państwa …

Cracked It!, Jak rozwiązywać wielkie problemy i sprzedawać rozwiązania jak najlepsi konsultanci strategiczni, Bernard Garrette, Corey C. Phelps i Olivier Sibony

Eksperci w dziedzinie strategii Bernard Garrette, Corey Phelps i Olivier Sibony wyjaśniają podejście do rozwiązywania problemów, które stosują konsultanci biznesowi w renomowanych światowych firmach zarządzających, takich jak McKinsey i Bain. Ten metodyczny, erudycyjny traktat, pełen sprawdzonych ram, wyrafinowanych porad dla wtajemniczonych oraz wciągających i istotnych studiów przypadków, wyjaśnia, jak analizować …

Sprzedawaj więcej dzięki nauce, Sposoby myślenia, cechy i zachowania, które tworzą sukces w sprzedaży, David Hoffeld

Oto szokująca wiadomość dla handlowców: Wiele z dzisiejszych standardowych technik sprzedaży nie działa. Są one wprost sprzeczne z nauką o sprzedaży, która dostarcza opartych na badaniach – a więc sprawdzalnych – metod sprzedaży. David Hoffeld, wiodący autorytet w dziedzinie zastosowania nauki w procesie sprzedaży, oferuje sprzedawcom użyteczne alternatywy dla starych, …

Sprzedaż napędzana technologią, Osiągnij nadludzkie umiejętności sprzedaży, Justin Michael i Tony Hughes

Jak napisał Arthur C. Clarke, „Każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nieodróżnialna od magii”. Justin Michael i Tony Hughes przewidują, że w przyszłości wszechstronne boty sprzedażowe będą prowadzić sprzedaż B2B. Na przykład bot sprzedaży przedstawiciela handlowego, wykorzystujący sztuczną inteligencję (AI), może „ping-pongować” z botem kupującego, aby rozpocząć proces sprzedaży, który następnie …

Kultowy, Język fanatyzmu, Amanda Montell

W tym bestsellerowym spojrzeniu na naturę ludzką, badaczka języka Amanda Montell serwuje prowokującą do myślenia reinterpretację siły kultów. Jeżeli wstaje Pan o 5 rano, aby poćwiczyć ze swoim ulubionym trenerem, lub zostaje Pan do późna, aby zadowolić swojego wizjonerskiego szefa, może Pan należeć do sekty, ale nie do ekstremalnej. Montell …

Sprzedaż powyżej i poniżej linii,Przekonaj C-Suite. Przekonać kierownictwo. Zapewnij sobie sprzedaż., William „Skip” Miller

Większość handlowców B2B to niestrudzeni poszukiwacze i świetni prezenterzy. Dlaczego więc często nie udaje im się dotrzeć do propozycji wartości, która ma znaczenie dla około połowy ich potencjalnych klientów? Dzieje się tak dlatego, że większość handlowców B2B koncentruje swoje wysiłki na użytkownikach końcowych swoich produktów lub usług – kupujących poniżej …