Outbounding, Zdobądź nowych klientów dzięki sprzedaży zewnętrznej i zakończ swoją zależność od przychodzących leadów, William (Skip) Miller

Ekspercki trener sprzedaży William (Skip) Miller uczy handlowców B2B, jak ustawić sprzedaż w kolejce. Po pierwsze, jak zaleca Miller, potrzebna jest przemyślana, dobrze opracowana strategia outboundingu. Należy upewnić się, że komunikacja koncentruje się na potencjalnych klientach – kim są, na czym im zależy i czego potrzebują – a nie na …

Jak sprzedawać na miejscu, Zamykanie transakcji w nowych warunkach, Tom Searcy i Carajane Moore

Pandemia COVID-19 przekształciła sprzedaż B2B. Jednak ekspert ds. sprzedaży B2B Carajane Moore, prezes Big Hunt Sales, od lat prowadzi sprzedaż na zasadzie „sell in place”, podobnie jak jej kolega, założyciel firmy, Tom Searcy. Preferują oni efektywność i niższe koszty sprzedaży na miejscu w porównaniu do sprzedaży twarzą w twarz. Moore …

Sprzedaż przekształcona, Rozwiń wartości sprzedaży, które zapewnią przewagę konkurencyjną, Philip Squire

Philip Squire, który posiada doktorat z badań nad sprzedażą, przedstawia uczoną i wyczerpującą historię sprzedaży, począwszy od 17000 r. p.n.e. Przedstawia wciągające historie, których nie znajdą Państwo nigdzie indziej. Na przykład, przytacza powieść z 1879 roku, w której techniki sprzedaży określono jako „schematy prowadzone przez wędrownych akwizytorów”. Squire przedstawia również …

Wszystko staje się abonamentem, a winę za to ponosi częściowo pandemia, Usługi dostawcze, skarpetki, maszynki do golenia, siłownie, serwisy streamingowe, a nawet restauracje i myjnie samochodowe. Niektórzy Amerykanie podpisali już 10 lub więcej umów. Przynosi to wygodę – i wiele miesięcznych opłat., Heather Long i Andrew Van Dam

W czasie pandemii COVID-19, osoby przebywające w domach subskrybowały wszystko, od Netflixa po usługi dostarczania jedzenia. Jak podają Heather Long i Andrew Van Dam w „The Washington Post”, do akcji włączyła się również oblężona branża usługowa, oferując abonamenty w restauracjach i hotelach. Pandemia nie stworzyła gospodarki subskrypcyjnej. Zaczęła się ona …

Miękka sprzedaż, Nowa sztuka sprzedaży, samowzmacniania i przekonywania, wydanie trzecie, Tim Connor

Ten klasyk biznesu ukazał się w dwudziestym druku i trzecim poprawionym wydaniu nie bez powodu: pomaga sprzedawcom sprzedawać. Ten precyzyjny przewodnik omawia każdy aspekt sprzedaży, począwszy od podstawowych zagadnień związanych z poszukiwaniem klientów i zamykaniem transakcji, a skończywszy na inspiracji i motywacji, która sprawia, że są Państwo podekscytowani swoją pracą …

Największy sprzedawca na świecie, Og Mandino

Dr Norman Vincent Peale, autor książki „Siła pozytywnego myślenia”, określił tę pracę Og Mandino jako „jedną z najbardziej inspirujących, podnoszących na duchu i motywujących książek, jakie kiedykolwiek czytałem”. Prace Mandino sprzedały się w ponad 50 milionach egzemplarzy na całym świecie. Książka opowiada historię starożytnego kupca i jego 10 mistycznych zwojów, …

Duchy w maszynie, Przezwyciężenie błędów decyzyjnych w cyklu sprzedaży dzięki nauce behawioralnej, Ryan Voeltz

Handlowcy, którzy muszą zamknąć skomplikowaną, kosztowną sprzedaż B2C, ciężko pracują, aby przeprowadzić jasną, logiczną prezentację dla swoich prospektów, wskazując na cechy i korzyści, które odpowiadają potrzebom każdego prospektu. Dlaczego więc potencjalni klienci często odmawiają? Mistrz sprzedaży Ryan Voeltz wyjaśnia, że podczas gdy prezentacje handlowe są zawsze logiczne, potencjalni klienci nie …

Wirtualna sprzedaż, Szybki przewodnik po wykorzystaniu wideo, technologii i wirtualnych kanałów komunikacji w celu zaangażowania zdalnych nabywców i szybkiego zamknięcia transakcji, Jeb Blount

W związku z tym, że COVID-19 nadal ogranicza interakcje twarzą w twarz i trzyma zarówno sprzedawców, jak i kupujących w domu, specjaliści ds. sprzedaży muszą dodać do swoich umiejętności sprzedaż wirtualną lub zdalną. Trener sprzedaży Jeb Blount wyjaśnia, czego wymaga inteligentna sprzedaż wirtualna i jak skutecznie sprzedawać za pośrednictwem różnych …

Naprawdę o nich dbać, Jak każdy może wykorzystać siłę troski, aby zdobyć zaufanie, zwiększyć sprzedaż i dochody. Bez względu na to, co Państwo sprzedają i komu sprzedają, Mareo McCracken

Traktuj innych miło, a zainspirujesz ich do tego, aby również Ciebie traktowali miło. To podejście quid pro quo ma szczególne znaczenie w sprzedaży, wyjaśnia ekspert Mareo McCracken. Wyjaśnia on, że dbałość o swoich potencjalnych klientów prowadzi do sukcesu w sprzedaży i uczy, jak okazać tę szczerą troskę, aby zmaksymalizować wyniki …