Potęga sprzedaży, Jak stworzyć i cieszyć się karierą handlową wartą wiele milionów dolarów, Donald Moine i Ken Lloyd

Niewielu handlowców może polegać na czystym instynkcie, aby skutecznie sprzedawać. Ci nieliczni, którzy stają się milionerami w sprzedaży bez pracy nad doskonaleniem swoich umiejętności, byli prawdopodobnie podtrzymywani w pierwszej kolejności przez troskliwą ciotkę. Ale ci, którzy patrzą na sprzedaż jak na biznes, którego można się nauczyć i który trzeba ćwiczyć …

Klienci jako partnerzy, Budowanie relacji, które trwają, Chip R. Bell

Chip R. Bell łączy to, co praktyczne, z tym, co płynie z serca, w doskonałym przewodniku do tworzenia partnerstwa z klientami. Skupia się na takich elementach jak obfitość, zaufanie, marzenia, prawda, równowaga i łaska. Książka wykorzystuje inteligentne i kreatywne historie przypadków i anegdoty, aby zilustrować te istotne elementy i dzięki …

Premierowe rozwiązanie, Zamknąć lukę wartości, zwiększyć marże i wygrać skomplikowaną sprzedaż, Jeff Thull

Jeff Thull jest wysoko cenionym konsultantem, którego lista klientów wygląda jak lista wielkich firm. Jest również autorem wnikliwej książki „Mastering the Complex Sale”. Czy ten nowy tom spełnia jego obietnicę? To zależy od tego, czego Państwo szukają. Biorąc pod uwagę, że tytuł „The Prime Solution” brzmi jak marka sosu do …

Sztuka sprzedaży dla zamożnych, Jak przyciągnąć, obsłużyć i zatrzymać zamożnych klientów i klientki na całe życie, Matt Oechsli

Chce Pan sprzedawać swoje produkty lub usługi zamożnym osobom, ale nie jest Pan pewien, jak to zrobić? Proszę się nie martwić. Pod wieloma względami sprzedaż bogatym jest taka sama jak sprzedaż każdemu innemu, kogo chce Pan przekształcić w lojalnego klienta, ale z kilkoma ważnymi zmianami, które mogą wymagać trochę praktyki. …

Techniki zwiększania sprzedaży (które naprawdę działają!), Zdobądź więcej zamówień, zwiększ swoją sprzedaż, zbuduj trwałe relacje, Stephan Schiffman

Jak wielu zapracowanych ludzi, którzy muszą szybko przyswoić lub przekazać informacje, Stephan Schiffman nigdy nie spotkał się z wypunktowaniem, które by mu się nie podobało. W istocie, jego staccato rozdziały są od nich uzależnione jak posiłek w fast foodzie od szybkich frytek. Prawdopodobnie nie mogliby Państwo przedstawić kompleksowego szkolenia z …

Zadawaj pytania, zdobywaj sprzedaż (2. edycja), Zamknij transakcję i stwórz długotrwałe relacje, Stephan Schiffman

W tym znakomitym, krótkim podręczniku, płodny autor Stephan Schiffman, powszechnie uznany za eksperta w dziedzinie sprzedaży, przedstawia swoje podejście do sprzedaży, które polega bardziej na pytaniu i słuchaniu niż na wywieraniu presji na potencjalnego klienta. Schiffman twierdzi, że nadszedł czas, aby zerwać z tradycyjnymi technikami sprzedaży. Podaje szereg pytań, które …

Jak dokonać sprzedaży, Co każdy nowy sprzedawca powinien wiedzieć, Frank McNair

W jasny, zwięzły i czytelny sposób autor Frank McNair podsumowuje znane od dawna porady dotyczące sprzedaży. Jego książka jest dobrze zorganizowana i prosta. Po każdym rozdziale autor zamieszcza krótki autotest, który pomoże Państwu zapamiętać najważniejsze punkty. Książka ta nie marnuje Państwa czasu na zbędne gadki, lecz jest odświeżająco biznesowa i …

Zaufany doradca, David H. Maister, Charles H. Green i Robert M. Galford

Zaufanie klientów odróżnia odnoszących sukcesy doradców i konsultantów od korporacyjnych consigliores. Ale jak wykwalifikowany doradca staje się godny zaufania? Autorzy David H. Maister, Charles H. Green i Robert M. Galford przedstawiają metody, które mogą Państwo wykorzystać, aby dotrzeć do wewnętrznego kręgu. Rozkładają zaufanie na części składowe i składają je w …

Pułapki czasu, Sprawdzone strategie dla zapracowanych handlowców, Todd Duncan

Każdego dnia niezliczone zadania walczą o czas sprzedawcy. Sprzedawcy, którzy wpadają w te „pułapki czasowe”, poświęcają godziny, które powinni zainwestować w swój najważniejszy cel: sprzedaż. Todd Duncan, ekspert w dziedzinie sprzedaży i równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, identyfikuje osiem najczęstszych pułapek czasowych, w które wpadają sprzedawcy (i inni przedsiębiorcy …

Selling 101, Co musi wiedzieć każdy skuteczny specjalista ds. sprzedaży, Zig Ziglar

Rzadko zdarza się, aby książka nosiła tak trafny tytuł jak Selling 101. Jest to prawdziwy elementarz ABC sprzedaży. Autor i ekspert w dziedzinie sprzedaży Zig Ziglar przeprowadza Państwa przez proces sprzedaży, ucząc, jak znaleźć potencjalnych klientów, pokonać „niechęć do dzwonienia”, zadawać właściwe pytania i prosić o zamówienie. Porusza wszystkie podstawowe …