Zorganizowanie wyjazdu integracyjnego to skomplikowane przedsięwzięcie, a drobna pomyłka może prowadzić nie tylko do wpadki wizerunkowej, ale i wypadku (urazu zdrowotnego). Projekt jest tym trudniejszy, im więcej osób uczestniczy w spotkaniu. My sami, przez 18 lat organizacji wyjazdów, zaliczyliśmy kilka (czasem wstydliwych) pomyłek. Chętnie o nich opowiemy w bezpośredniej rozmowie – a potem pomożemy Państwu w organizacji spotkania team building. Od pierwszego kroku, do ostatniego.
W czym pomożemy (poza oczywistym: przygotowaniem i przeprowadzeniem programu wyjazdu dopasowanego do potrzeb grupy)?
- Zarezerwować hotel. Możemy dla Państwa dokonać wstępnych rezerwacji 3-4 hoteli. To nie kosztuje a pozwala wstępnie zablokować sobie miejsce. Dopilnujemy, by zarezerwować odpowiednią liczbę sal, pokoi, posiłki, plener, atrakcje dodatkowe…
- Zorganizować transport dla grupy (np autokary) – jeśli jest konieczny
- Ubezpieczyć grupę adekwatnie do specyfiki zajęć (jeśli jest to potrzebne)
- Zorganizować ewentualne atrakcje integracyjne na wieczór: grill, dyskotekę, występy artystów, nocne podchody itp.
- Przygotować odpowiednie zaproszenie uczestników o planowanym wyjeździe i dacie wyjazdu, by każdy mógł sobie zarezerwować ten termin. Im wyższe stanowiska, na których pracują uczestnicy, tym z większym wyprzedzeniem trzeba rezerwować ich czas.
- Przygotujemy też informację o formie wyjazdu (gry i zadania terenowe) i listę ubrań, które należy zabrać.
- Ustalić z hotelem menu, godziny przerw kawowych, , w tym ew. „otwarty bar”, – czyli kto płaci za napoje zamawiane indywidualnie przez uczestników.
- Jeżeli zajęcia odbędą się w lesie lub na jeziorze – uzyskać zgodę nadleśnictwa lub właściciela danego akwenu
- Jeśli zajęcia odbywają się w plenerze – przygotować plan B na wypadek ulewy czy mrozu. Taki alternatywny program gier jest standardowym elementem naszej oferty – w razie załamania pogody, poprowadzimy ciekawe i angażujące gry pod dachem.
- Oraz we wszelkich innych elementach organizacyjnych, specyficznych dla Państwa projektu.