W Twojej firmie w ciekawy sposób wspieracie innowacyjność? Opowiedz o tym w naszej książce „Budowanie kultury innowacyjności” a otrzymasz w rewanżu 1 dzień szkolenia zamkniętego dla swoich pracowników – gratis.
Nasi trenerzy, Rafał Szczepanik, Andrzej Niemczyk i Iwona Piga, przygotowują obecnie książkę „Budowanie kultury innowacyjności”. Chcemy w niej opisać polskie przykłady innowacyjnych firm i procesów. Szczególnie te mniej znane historie – nie tylko wielkie rewolucje, lecz także codzienne innowacje.
Czy chcą Państwo w książce opowiedzieć o swoich doświadczeniach w promowaniu innowacyjnego myślenia wśród pracowników, o systemach wsparcia dla innowatorów, uczeniu kreatywności…? Albo o konkretnych
innowacjach (jeśli nie są to tajemnice handlowe)? Jeśli tak, prosimy o kontakt z Iwoną Pigą pod adresem iwona@symulacje.edu.pl. Proszę pozostawić nam swój kontakt a my odezwiemy się, by umówić wywiad.
Jak postanie materiał – krok po kroku?
- W krótkiej wstępnej rozmowie telefonicznej określimy zakres wywiadu i podejmiemy decyzję czy rzeczywiście jest on spójny z tematyką książki
- Jeśli tak, e-mailem prześlemy listę pytań – by mogli się Państwo przygotować do wywiadu
- Potem umówimy rozmowę: spotkanie w Państwa firmie (ok 1,5-2h) oraz bezpłatne szkolenie dla Państwa (ok 6h).
- Następnie napiszemy artykuł i poprosimy Państwa o
autoryzację/korekty/usunięcie danych wrażliwych i dopiero potem o zgodę na publikację. - Artykuł chętnie wzbogacimy o Państwa logo, lub i/ zdjęcie i imię i
nazwisko osoby która udzieliła wywiadu – za zgodą.
W zamian za Państwa zaangażowanie, odwdzięczymy się nie tylko samym opublikowaniem tekstu i przekazaniem egzemplarza autorskiego książki. Nasz trener, który przeprowadzi wywiad, przez pozostałą część dnia (ok 6h) zrewanżuje się poprowadzeniem dla Państwa jednego z naszych szkoleń (np. z komunikacji, przywództwa, zarządzania czasem, radzenia sobie ze stresem… – temat do ustalenia) lub jednej z naszych gier menedżerskich. Muszą Państwo jedynie zapewnić salę szkoleniową i grupę kilku, lub kilkunastu uczestników.
Zapraszamy do kontaktu.