Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Członek zarządu i szef działu szkoleń integracyjnych w Training Projects. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, symulacje biznesowe i wyjazdy integracyjne. Kierowała prawie dwustu projektami team building, dla grup od 8 do 450 osób, w Polsce i za granicą. Zorganizowała największą w Polsce grę integracyjną (450 graczy z Polfy Warszawa) i największą w Polsce symulację biznesową (150 graczy z Hasco Lek). Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Autorka licznych gier szkoleniowych, współautorka książki „Budowanie kultury innowacyjności”. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.
Trener z 15 letni doświadczeniem. Kierował programami rozwojowymi m.in. dla Grupy Lotos, Henkel, MAN Bus. Zorganizował i przeprowadził kilkadziesiąt szkolen team building, dla grup od kilku do 200 osób. Wcześniej przeprowadził kilka procesów fuzji i przejęć, kierował restrukturyzacją jednej z większych grup kapitałowych w Polsce. Ekspert z zakresu strategicznych gier symulacyjnych – ich tworzenia, doskonalenia i wykorzystania w procesach rozwojowych. Autor wielu gier symulacyjnych i zespołowych. Prowadzi szkolenia i warsztaty związane z tematyką przywództwa, pracy i komunikacji w zespole, podejmowania decyzji, rozwiązywaniu problemów, kreatywności, zarządzania projektem, zarządzania zespołem. Współautor ksiażki „Firma jak Kamorra” – powieści i poradnika dot. myślenia strategicznego. Prywatnie pasjonat turystyki i jazdy na rowerze górskim.
Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG). Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor książki „Budowanie zespołu – organizacja i prowadzenie szkoleń team building”.
Trener team building i koordynator spotkań integracyjnych. Wcześniej pracowała w firmach komercyjnych (Browary Tyskie i IDF) oraz sektorze publicznym (IChN w Gliwicach i WSSE w Katowicach) – rozumie specyfikę obu tych sektorów. Od kilku lat odpowiada za działania marketingowe Training Projects. Odpowiada za aspekty organizacyjne i logistyczne wyjazdów team building, dla grup od kilku do ponad stu osób. Prowadzi gry team building i szkoleniowe związane z pracą i komunikacją w zespole, rozwiązywaniem problemów, podejmowaniem decyzji i innowacyjnym myśleniem.
Prowadziła zajęcia integracyjne z elementami sportów ekstremalnych: wspinaczka skałkowa, grotołaztwo. Prywatnie wspinacz skałkowy wysokogórski, uczestnik wypraw wysokogórskich w Alpach, Kenii i Etiopii.
Trener i coach ICF, wcześniej szef i menadżer zespołów handlowych i produkcyjnych. Przez 18 lat budował, prowadził i rozwijał różne zespoły sprzedażowe i serwisowe w dużych koncernach branży FMCG. Prowadził duże projekty firmowe, uczestniczył we wprowadzaniu międzynarodowych standardów i procesów do krajowych struktur Kompani Piwowarskiej. Wcześniej przez 4 lata w FPM Mikołów pracował jako menedżer zespołów produkcyjnych. Zarządzał logistyką wysyłki wyrobów gotowych, wydziału obróbki skrawaniem, transportem międzywydziałowym, pracą działu kuźni i hartowni, oraz rozdzielni wydziałowych.
Specjalizuje się w szkoleniach dla menadżerów (zarządzanie zespołem, motywowanie i delegowanie, prowadzenie rozmów oceniających, kreatywność, negocjacje zaawansowane, zarządzanie rejonem sprzedaży), oraz dla handlowców (techniki sprzedaży, standardy i kroki wizyty handlowej, negocjacje, obsługa klienta, trudny klient). Prowadzi też coaching menedżerski i sprzedażowy.
5 lat przepracował w działach handlowych, z czego 20 lat jako menedżer sprzedaży. Sprzedawał m.in. marki Elmex , Jordan, Blistex w kanale farmaceutycznym, tradycyjnym i nowoczesnym. Zwycięzca wielu wewnętrznych konkursów sprzedażowych zarówno na poziomie przedstawicielskim jak i menedżerskim.
Przez 6 lat był Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu na rynku indyjskim w TZMO S.A. Mieszkając w Indiach, zarządzał 70-cio osobowym międzynarodowym zespołem. Zreorganizował system pracy handlowców i wprowadził autorski system IT, umożliwiający nowoczesne zarządzanie działem sprzedaży. Poprawił wyniki sprzedażowe swojego zespołu o 80%.
Prowadził niezliczoną liczbę szkoleń wdrażających handlowców do pracy, oraz dot. systemów IT wykorzystywanych przez handlowców i managerów sprzedaży.